Ładowanie…

Chip Tuning Warszawa

Chiptuning Warszawa - Zwiększenie mocy silnika, Eco-tuning - modyfikacje, tuning silnika.
Kontakt
Dacia Duster 2022 - TEST PL (1.3 TCe 150 KM EDC) Automat ma tu sens?

Dacia Duster 2022 – TEST PL (1.3 TCe 150 KM EDC) Automat ma tu sens?



Dacia Duster w 2022 roku dostępna jest w Polsce również z automatyczną skrzynią biegów EDC, która zestawiona może być tylko z jednym silnikiem – jest nim benzyna 1.3 TCe 150 KM z napędem na przód. Czy warto taką przekładnię do tego modelu wybrać, rezygnując z napędu 4×4 czy diesla? Przekonałem się o tym spędzając z Dacią Duster 2022 kilka dni, pokonując nią kilkaset kilometrów i przygotowując test wideo. Na filmie omawiam szybkość i płynność działania automatu EDC, a także jak współgra on z silnikiem znajdującym się pod maską. Pokazuję również przyspieszenie 0-100 km/h Dacii Duster z 1.3 TCe 150 KM, a także analizuję ogólną dynamikę i spalanie w mieście i w trasie tego samochodu. W teście przyglądam się również temu jak Dacia Duster wypada po prostu jako auto w 2022 roku, czyli chociażby jak się prowadzi, jak przystępna jest jej obsługa, jaka jest pojemność bagażnika czy tylnej kanapy. Wszystkie swoje opinie i spostrzeżenia o tym samochodzie zawarłem na filmie, do obejrzenia którego zapraszam. Egzemplarz Dacii Duster który prezentuję należy do najbogatszej wersji Prestige, która w połowie 2022 roku zamieniona została w cenniku na Journey.

Leasing operacyjny ► https://carleasepolska.pl/leasing-operacyjny/1906/samochod/dacia-duster-prestige-tce-90-pomaraczowy-arizona
Wynajem długoterminowy ► https://carleasepolska.pl/wynajem-dlugoterminowy/1906/samochod/dacia-duster-prestige-tce-90-pomaraczowy-arizona

Aby być na bieżąco z kolejnym filmami, polecam subskrypcję Wahacz TV i kliknięcie „dzwoneczka” ► http://bit.ly/Subskypcja-WahaczTV

Dziękuję za uwagę 🙂
Wahacz

Ściągniete z Youtube

Chiptuning to usługa, w której mechanik elektronicznie zwiększa moc wyjściową silnika samochodowego, modyfikując ustawienia w jednostce sterującej silnika samochodu. Ta usługa jest również znana jako „dostrajanie”. Chip tuning, czyszczenie DPF, modyfikacja osiągów silników diesla, poprawa osiągów ciężarówek i ciągników za pomocą dodatków mocy: robimy to wszystko i robimy to lepiej niż ktokolwiek inny w Warszawie.

Chip tuning w pojazdach samochodowych. Obecnie istnieje ponad 35 000 różnych kombinacji silników, które mogą być obsługiwane przez V-Tuning. Dowolny typ, prywatny, van, ciężarówka lub pojazd rolniczy to kategorie, według których można sortować. Zwiększenie osiągów pojazdu poprzez „chip tuning” polega na wprowadzeniu modyfikacji oprogramowania jednostki sterującej silnika (ECU). Tuning to problem, który musi rozwiązać każdy producent OEM.

Chiptuning silników wysokoprężnych i benzynowych, w tym samochodów ciężarowych, to nasza specjalność; proces ten zwiększa moc, jednocześnie zmniejszając całkowite zużycie paliwa przez silnik. Proces modyfikacji częstotliwości pracy chipa Serwis i naprawy BMW Minis obejmujące układy DPF, EGR, AdBlue. Samochody wymagają regularnych przeglądów i napraw. Istnieje możliwość tuningu chipa samochodu w Warszawie, a także naprawy hamulców, rozkręcania silnika czy regulacji elementów mechanicznych samochodu. Chipy do tuningu dostępne dla każdej marki i modelu.

Fachowo wykonałem usługi tuningowe realizowane zdalnie. Prześlij nam oprogramowanie rip car przez e-mail. Wprowadzimy w nim pewne poprawki, aby działał płynniej. Słowo „hiptuning” odnosi się do szczególnego podejścia do procesu tuningu silnika. Niezbędne jest dokonanie modyfikacji w oprogramowaniu elektronicznej jednostki sterującej (ECU) w celu uzyskania pożądanego efektu na osiągi silnika.

Czy możesz mi wyjaśnić, czym jest chiptuning? Zmiany w układzie napędowym BMW? Co do cholery jest nie tak z twoim samochodem, mówiąc wprost? Jednym słowem, chip tuning Twojego BMW to prosta metoda, która pomoże Ci wydobyć dodatkową moc z silnika Twojego pojazdu.

23 thoughts on “Dacia Duster 2022 – TEST PL (1.3 TCe 150 KM EDC) Automat ma tu sens?

  1. Za 100k macie Xceeeda 1.5 160km
    Wygląda na zewnątrz milion razy lepiej, w środku też, lepszy silnik i mocniejszy, same plusy i nie jest to dacia xdd trzeba być debilem żeby takie auto brac

  2. Witam Pana! Dzień dobry!
    By ułatwić Panu przeczytanie mojej odpowiedzi na pytanie, które zadał mi Pan odpisując po dłuższym czasie na moje zapytanie, piszę w tym miejscu. Za chwilę Pan skojarzy w czym rzecz. Otóż, Skoda Karoq 2.0 TSI 190 DSG jest autem , które jest autem dobrym poza spalaniem w mieście. Na trasie potrafi zejść do 5.5 litra na 100 km przy jeżdzie do 100 km- w mieście natomiast najmniej 8.5 litra przy małym ruchu do 15 litrów, gdy są duże korki. Odpisuję po około 2 tygodniach, ponieważ w międzyczasie zmarł mój tata. Miło jest z Panem korespondować. Życzę Panu wszelkiego dobra i dalej tego profesjonalizmu! Pozdrawiam serdecznie.

  3. Ciekawe, czy jest duża różnica praktyczna pomiędzy 130 , a 150 KM przy tym samym przecież silniku 1,3. Bo jeżeli wyraźnej nie ma, to może lepiej oszczęd pozostając przy 130 KM.

  4. mam swojego w SL Extreme.
    ten sam silnik – fajnie on się zbiera jak turbina wleci I jest bardzo fajny w mieście.
    fajne,zrywne I manewrowalne auto.
    wyposażenie też uznaje za ok.

    MAM ja w szary Urban I czarna felga.
    jak dla mnie wygląda po prostu dobrze- jest wysoki I masywny.

    ogólnie jestem w stanie polecić.
    nie spodziewałem się wiele,ale dasterek jest super.

  5. Czytam, że fotele są niewygodne. Niestety nie mogę się z tym zgodzić jest o wiele lepiej niż w Skodzie Rapid specback. Ja przejechałem Dusterem takim jak na filmie na wczasy 2000 km jednym ciągiem i nie mogę nic złego powiedzieć o wygodzie foteli.

  6. Za te pieniążki zdecydowanie VW T-Cross nawet z silnikiem R3 1.0 TSI 11OKM ze skrzynią DSG7 👍👍
    Lepiej jezdzi no i fotele zdecydowanie wygodniejsze od tego badziewia z Dacii 😏😏

  7. Osobiście mogę polecić dustera. Swojego odebrałem na początku czerwca 2022 roku, wersja prestige blue dci. Do tej chwili 6 tkm nalatane, wszystko pracuję perfekcyjnie, przesiadłem się z salonowego civika z 2016 roku 1.8 i vtec 142 km i szczerze powiedziawszy lepiej mi się jeżdzi dusterem niż civikiem ( wyższa pozycja za kierownicą, zawieszenia bardziej miękkie, silnik turbodoładowany ciągnie już z dołu, honda wymagała wysokich obrotów). Za te pieniądze jestem pozytywnie zaskoczony. Niczego ciekawego jakoś nie oczekiwałem po przesiadce z hondy a jednak pozytywnie się zaskoczyłem.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!