Ładowanie…

Chip Tuning Warszawa

Chiptuning Warszawa - Zwiększenie mocy silnika, Eco-tuning - modyfikacje, tuning silnika.
Kontakt

Chiptuning #41 MOTO DORADCA



Czyli kilka słów o wgrywaniu wirusa do komputera sterującego.
SUBSKRYBUJ : http://motodoradca.tv/subskrybuj
FACEBOOK : http://www.facebook.com/youtubemotodoradca
INSTAGRAM : http://www.instagram.com/motodoradca
KOSZULKA : http://motodoradca.cupsell.pl/

Ściągniete z Youtube Autochiptuning24.pl/ profesjonalny chip tuning, elektronika samochodowa i DPF/ FAP OFF w Warszawie. Chip Tuning, usuwanie filtrów DPF, Serwis FAP, mechanika, Warszawa i okolice.

48 thoughts on “Chiptuning #41 MOTO DORADCA

  1. No właśnie, ja też to każdemu powtarzam NIE MA UNIWERSALNYCH CHIP BOXÓW JAK I UNIWERSALNEO OPROGRAMOWANIA POD DANY SAMOCHÓD, wszystko trzeba dokładnie do stroić do naszego silnika. Nawet większość boxów ma wbudowany potencjometr wielo obrotowy, a takiego boxa reguluje się z pomocą programów diagnostycznych chodź by DeltaScan w przypadku VAG-ów

  2. Mam BMW e91 330d 2008, mam okazję zchipować ten samochód za 1800 zł u profesjonalistów – pytanie: Warto? przejechane 260 000 km, czy odczuję tę zmianę? Auto i tak zbiera się dobrze.

  3. Witam. Mam peugeota 406 coupe, 2.2 hdi z przebiegiem 270.000. Moje pytanie, czy mozna chipowac? Zalezy mi na przyspieszeniu, nie chodzi o predkosc maksymalna. Dodam, ze autko jest zdrowe, zawsze na biezaco sprawdzane, wlasnie jestem po regeneracji turbiny. Pozdrawiam.

  4. Gorąco polecam chip renomowanej firmy niemieckiej DTE. Firma produkuje powerboxy do konkretnej wersji silnikowej. Jest zamontowany w moim aucie od momentu wyjazdu z salonu w Seacie Ibiza Cupra 1.9 TDI do dzisiaj. Zamontowany został w salonie Seata, dlatego moc mam też wbitą w dowód rejestracyjny. Moc podniesiona ze 160 do 190 KM i moment obrotowy z 330 do 390 Nm. Jest niestety drogi. W 2008 r. kosztował ponad 2000 zł.

  5. Co sądzicie o chipie w volvo s60 2.3T5 250km 2001r. ? ile koni by doszło +/- (bez katalizatora) i czy poleca ktoś jakiś warsztat na śląsku w celu zrobienia chiptuningu.

  6. Passat 2.0T benzyna. Program od APR zrobiony ponad 10tys kilometrow temu. Zaraz po padly wszystkie 4 cewki.Wymienione na te z Audi R8. Wszystko smiga idealnie. Pali delikatnie mniej.Moze z 0.5 do 1L na 100km. Przyrost mocy fantastyczny.Silnik zrobil sie mniej ospaly, turbo juz z nizych obrotow jest bardziej efektywne. Udalo mni sie wykrecic 6.2 do 100km. Zmieniany byl tez caly dolot na k&N. Na codzien bardzo delikatnie czuc zmiane.

  7. Mam chipbox przy Oplu Vectra 2007 (po lifcie) podłączony do CommonRaila – silnik 1.9 CDTI 101KM – chipbox został ustawiony we wszystkich statystykach na 16 jednostek (21 był max) – auto zauważalnie dostało mocy, nie gaśnie tak łatwo przy ruszaniu "na górce", lepiej przyspiesza, spalanie – ciężko powiedzieć – może 0.5 – 1L mniej. Ogólnie auto teraz jeździ super, a szczerze byłem sceptycznie nastawiony do zakupu tego boxa, ale na szczęście miałem okazję najpierw przetestować to urządzenie.
    Jeżdżę już z chipem 2gi rok i nic złego na przeglądach póki co nie wynikło – ja osobiście polecam takie rozwiązanie.

  8. Szanowny Panie.

    Silniki forda ecoboost 1.0 są podatne na cziptuning i uznane za wyjątkowo wytrzymałe. Fabrycznie ford proponuje ten silnik z mocą 140km. W niektórych państwach dystrybutor umożliwia czipowanie na 155 z gwarancją. Podobne wyniki osiągają wersje 100, 125 i 140 koni. Górny limit wydajności turbostrężarki to 160-170 koni ale z większym turbo silnik robi 200.

    1.0 ecoboost podobno standardowy blok i tłoki jeździ w formule ford z mocą 200 koni.

    Duży błąd oceniać książę po okładce i wykładać to jako wiedzę faktyczną.

    Problemem jest czipowanie złych silników jak 1,4 tsi czy 1,6 thp a nie silników downasajzowanych. 150 koni z listra robią 2,0turbo od 10 lat i nikt nie mówi, że to silniki super wysilone.

  9. szkoda ze 2.0 od forda wolno ssący ma w standardzie 150km i sa to silniki nie do wykończenia a do mondeo były wkładane  silniki 2.0 z escorta rs 2000 ale zblokowane i jest to silnik wolno ssący

  10. ja zajmuje sie tzw chiptuningiem ( REMAP ). W przypadku umowionej jednostki 1.9tdi i zmiennych mocy jest tak ze osiagniecie tej mocy jaka producent deklaruje odbywa sie poprzez inne Turbo, wiekszy intelcooler , mape silnika itp. 

    Tak jak mowisz, BOXY to najgorsze zlo na silnikow sciagane wagonami z chin. 

    Najgorsze jest to ze wiele firm mowi o swoim profesjonalizmie bo ma hamownie a w rezultacie sporo takich aut po specjalistach musze poprawiac…

    Pozdrawiam wszystkich

    P.S Lubie Twoj kanał.

  11. Ja posiadam Audi 80 1.9 TDI 90KM, Będąc w Audi 80 Klub Polska zdecydowałem się na wgranie nowych map. Po namysław zdecydowałem się w rozmowie z KOSTRZ zakupiłem od niego Nowy Komputer a więc w chwili obecnej mam komputer z 90KM i ten drugi z chipem na 118KM bo tyle wyszło na hamowni. było by 130 ale po wymianie wtrysków na to sie nie decydowałem. Auto spala tyle samo może troszeczkę  mniej ale napewno nie  wiecej tj: około 5.5 l/100. a jeśli chodzi o koszt to wyszło mnie 280zł nowy komputer + 150 Hamownia 3 badania w cenie. Mapy zmienione zostały za darmo z racji ze jestem KLUBOWICZEM 🙂 Pozdrawiam Audi 80 Klub Polsta 🙂

  12. Ja ok. rok temu mialem rozmowe w szkole na temat czip tuningu. Jeden nauczyciel mial Focus'a ST czy RS'a a drugi Kia Ceed. Z tego co wiem ten w focusie mial Bluethin (pod forda tego) czyli na OBD ktory mogl zawsze rozlaczyc i podlaczyc.(Podobno dodal mu ok 40+ HP) byl na chamowni i jezdzi na tym do dzis. Drugi mial Box'a (tez pod Kia) ktorego na codzien nie uzywal aczkolwiek mowi ze zawsze jak podlaczyl to dzialal i widzial odczucie mocy. Kilku kolegow ma przemapowane 1.9 90/110 na 110 130 i jak narazie smigaja. Tylko co slyszalem to wlasnie te tanie boxy z allegro universalne i nie szczegolnie do bmw sa lipne.

  13. A co sądzisz o moim chipie? Kupiłem auto po chipie w profesjonalnym zakładzie z hamownią (800zł) Silnik 2.0 dti z 94KM (oryginalnie 101KM ale auto ma swoje lata) na 116KM. Auto jeździ super ale przy mocniejszym wciśnięciu gazu kopci na czarno przez zwiększoną dawkę paliwa.

  14. Kiedy będzie odcinek "auto do 15 tys zł"?
    Nie ukrywam, że zapowiedź tegoż że dzieła przyjąłem z dużym entuzjazmem,
    ponieważ aktualnie mam zamiar zakupić pierwsze 4 koła w tych granicach.

  15. "Turbosprezarka sie wlaczy", nic sie juz nie wlacza, dziala od razu pod uruchomieniu silnika. Zawsze pompuje niskocisnieniowo, przy wiekszym obciazeniu zwieksza sie cisnienie.

    Temat lizniety tyle o ile, w rzeczywistosci to duzo bardziej skomplikowana sprawa. Chip to zaden wirus, tylko nowy program sterujacy praca silnika z innymi wartosciami i limiterami.

  16. Takie osobiste odczucie co do tych mocy katalogowych – czasem to co jest na papierze dot. mocy katalogowej się mija trochę z prawdą, auta są homologowane niżej niż w rzeczywistości, gdyż ubezpieczenia na zachodzie gdzieniegdzie liczy się od mocy, a nie od pojemności. np. Moc znamionowa / homologowana to w większości JTD / JTDm lekko się mija z prawdą – 115 wypluwają 125-130 a te 120 tak samo.

    Ps. Jeszcze brakło wg. mnie informacji o takim wynalazku jak EcuMaster, niektórzy go błędnie mylą z boxem.

  17. Jeszcze zabrakło ważnej informacji odnośnie chipa i jazdy po autostradach. Na zachodzie tunerzy odradzają chipa w autach które są głównie eksploatowane na autostradach i przez dłuższy czas jeżdżą  z prędkością maksymalną. Niektóre silniki po chipie nie wytrzymują takich obciążeń, szczególnie jeżeli po modyfikacji wzrasta prędkość maksymalna.   

  18. Pytanko czy jesteś w stanie wyjaśnić mi te wszystkie nazwy TDI itp jakie są na rynku, lub nawet te które są najlepsze? Zawsze mnie to zastanawiało co oznaczają te symbole 😀

Dodaj komentarz

Zadzwoń!