Ładowanie…

Chip Tuning Warszawa

Chiptuning Warszawa - Zwiększenie mocy silnika, Eco-tuning - modyfikacje, tuning silnika.
Kontakt
Chip tuning 1.9 jtd.Czy warto? Jakie konsekwencje po paru latach was czekają?Koniecznie zobaczcie

Chip tuning 1.9 jtd.Czy warto? Jakie konsekwencje po paru latach was czekają?Koniecznie zobaczcie



Film przedstawia stopien zuzycia silnika po chipie.TZW GOTOWIEC.
Według opini tunera(sprawdzony-dobry) 2 lata gwarancji.Brzmi nie zle :-}

Ściągniete z Youtube

Chiptuning to usługa, w której mechanik elektronicznie zwiększa moc wyjściową silnika samochodowego, modyfikując ustawienia w jednostce sterującej silnika samochodu. Ta usługa jest również znana jako „dostrajanie”. Chip tuning, czyszczenie DPF, modyfikacja osiągów silników diesla, poprawa osiągów ciężarówek i ciągników za pomocą dodatków mocy: robimy to wszystko i robimy to lepiej niż ktokolwiek inny w Warszawie.

Chip tuning w pojazdach samochodowych. Obecnie istnieje ponad 35 000 różnych kombinacji silników, które mogą być obsługiwane przez V-Tuning. Dowolny typ, prywatny, van, ciężarówka lub pojazd rolniczy to kategorie, według których można sortować. Zwiększenie osiągów pojazdu poprzez „chip tuning” polega na wprowadzeniu modyfikacji oprogramowania jednostki sterującej silnika (ECU). Tuning to problem, który musi rozwiązać każdy producent OEM.

Chiptuning silników wysokoprężnych i benzynowych, w tym samochodów ciężarowych, to nasza specjalność; proces ten zwiększa moc, jednocześnie zmniejszając całkowite zużycie paliwa przez silnik. Proces modyfikacji częstotliwości pracy chipa Serwis i naprawy BMW Minis obejmujące układy DPF, EGR, AdBlue. Samochody wymagają regularnych przeglądów i napraw. Istnieje możliwość tuningu chipa samochodu w Warszawie, a także naprawy hamulców, rozkręcania silnika czy regulacji elementów mechanicznych samochodu. Chipy do tuningu dostępne dla każdej marki i modelu.

Fachowo wykonałem usługi tuningowe realizowane zdalnie. Prześlij nam oprogramowanie rip car przez e-mail. Wprowadzimy w nim pewne poprawki, aby działał płynniej. Słowo „hiptuning” odnosi się do szczególnego podejścia do procesu tuningu silnika. Niezbędne jest dokonanie modyfikacji w oprogramowaniu elektronicznej jednostki sterującej (ECU) w celu uzyskania pożądanego efektu na osiągi silnika.

Czy możesz mi wyjaśnić, czym jest chiptuning? Zmiany w układzie napędowym BMW? Co do cholery jest nie tak z twoim samochodem, mówiąc wprost? Jednym słowem, chip tuning Twojego BMW to prosta metoda, która pomoże Ci wydobyć dodatkową moc z silnika Twojego pojazdu.

28 thoughts on “Chip tuning 1.9 jtd.Czy warto? Jakie konsekwencje po paru latach was czekają?Koniecznie zobaczcie

  1. Mam w Stilo 1.9 jtd 115km to jest tak jakby odpowiednik 1.9 tdi "z czerwonym i" 110km i idzie to jak wściekłe. Po co robić jakiś chip w takim aucie? Chyba że już mam zrobiony i o tym nie wiem, cholera wie co poprzednicy kombinowali. W każdym razie 260 tyś km (może nie pierwszy raz), auto pod koniec było już tylko jeżdżone i obserwowane, brak mocy, kupa dymu, masakra. Zaslepilem egr, wymieniłem czujnik ciśnienia w kolektorze za 35zł, załatałem dziury w dolocie i jest rakieta jak ta lala, do tego prawie nie dymi. O dziwo turbo nie ma zaciętej geometrii, a wygląda na fabryczne i nigdy nie ruszane. Pytam się jak? Te silniki naprawdę są idiotoodporne.

  2. astra h 1.9 cdti 8v (100 ps) czyli bliźniaczy silnik od początku w rodzinie dwumasa wytrzymała 150 tys. Auto aktualnie jest w moich rękach po wymianie dwumasy sam zmodyfikowałem mapę sterownika, wyrzuciłem sprawny DPF oraz wyłączyłem EGR. Nie robiłem wykresu, ale daje radę 2.0 tdi 150ps. Program może kosztować 200 – 500 zł, ale trzeba go zrobić z głową. W moim aucie zostawiłem ograniczenia na 1 oraz 2 biegu + 20% (skrzynia m32), dodatkowa moc aktywuje się w przypadku użycia pedału gazu 80-100%. Brak kopcenia czy innych problemów. Jeden z w trysków przed zmianą mapy (150 tys przebiegu) już niedomagał (komputer nie wyrzuci błędu trzeba podpiąć się pod OBD i sprawdzić parametry). Z filmu widać, że użytkownik olewał symptomy problemu z autem, dlatego takie są konsekwencje. Zapomniałem dodać, że nie jestem mechanikiem, a zarobkowo zajmuje się informatyką.

  3. po 1. każdy silnik ma nadwyżkę mocy, szczególnie teraz gdzie dla spełniania norm robi się takie myki w programach żeby było mniej mocy i mniejsze zadymienie, mniejsza emisja co2 itp.
    2. np. 1.6 tdi VAG caya,cayb,cayc to są identyczne silniki niczym się nie różnią a dziwnym trafem jeden ma 75 drugi 90 a trzeci 105 a wszystkie części mogły by fabrycznie jechać na 120 koniach, tam się robi 140 koni bez żadnej szkody dla silnika, jedynie skraca żywotność tylko potem użytkowanie takiego auta bo wiadomo że 60 letni dziadek nie zrobi chipa tylko raczej 25 latek z ambicjami fajnego szybkiego auta. Jest wiele innych takich silników w tym 1.9 jtd

  4. Proponuje autorowi https://youtu.be/sdwyMVoJGNg
    Co za brednie po pierwsze to nikt nie wie jaki był chip tuning jaka moc itd. jak w ogóle był ale nie ważne jak był to zapewne na niskim poziomie ewidentnie widać że problem był na jednym cylindrze przyczyn mogło być wiele ( od np uszkodzenia układu chłodniczego pompa,chlodnica przegrzanie silnika i mogła przepuścić uszczelka przy tym cylindrze i się zaczeło) .
    Nieodpowiedni moment zapłonu zbyt długi,zły okres rozchodzenia zapłonu, opóźnienie zapłonu kąt wtrysku ,dawka wtrysku,kompresja cylindra i wiele innych przyczyn. Czy ktoś to pomierzył podczas wystąpienia awarii . Tu jest wypalona komora tłoka i to nie jest przyczyną tunera mam bardzo duże doświadczenie w silnikach diesla po przeróbkach w autach osobowych i ciężarowych i wiem jak wyglądają uszkodzenia z przesądzona mocą.
    Gdy by tu była jakaś wielka moc to rozpadło by się coś innego a to tylko cichy zabójca i mogło to trwać od dłuższego czasu a kierowca był nie świadomy.
    Pozdrawiam.

  5. No dobrze gościu 9:30 to teraz znajdź mi mechaniczną różnice między silnikami serii BXE 105 koni a BXF 90 koni albo BKC i BRU (te same moce) sprzed 2006 roku. Z miejsca uprzedzam że wtryski i turbo są identyczne, inne jest tylko oprogramowanie sterujące. Powodzenia 😉

  6. Nie da się słuchać takiego bólu dupy, po x latach i 160000 km od wgrania czipu gość podaje tunera do sądu 🤣
    Dlaczego przed "tuningiem" nikt nie sprawdził, kompresji? Ciśnienia oleju? Ciśnienia na pompie wysokiego ciśnienia, dlaczego nikt nie sprawdził wtrysków?
    A potem ojojoj, tuner winny bo robił tuning x lat temu. Opowiada o tym jak ludzie fuszerki robią a potem wierci kanały olejowe pod garażem na kolanie 🤣 śmiać mi się chce po prostu.
    Osobiście nie jest mi żal takich frajerów co chcą zapłacić za usługę ¼ ceny a potem chcą się sądzić że chujowo zrobione.
    Ja to bym tylko psa z łańcucha spuścił i niech spierdala i niech nawet do Brukseli idzie na skargę.

  7. Sama prawda 👍 a klejna kwestia to skrzynia biegów np.taka m32 ma 320Nm montowana do 1.9 v8 który ma 280Nm a potem zdziwienie że nie wytrzymała bo mu Niutów przybyło razem z kucami.

  8. Napisze to co kazdy myslacy zobaczyl, a mianowicie skoro program byl tak spaprany (nie wiemy czy byly logi robione przed i po chipie- a POWINNY) to czemu wypalilo tylko jednego tloka, przeciez to oczywiste ze powinny wszystkie lac "na bogato"???? Mi osobiscie nasuwa sie tylko jedna mysl- lejacy wtrysk a wiec przybrudzona przycinajaca sie iglica- mozliwe nawet, ze to przez wiare w te "dobre paliwa". Druga sprawa, "check engine" i brak mocy, zczytal ktos bledy a pozniej ewentualnie zrobil logi?
    I nie, absolutnie nie bronie tego janusza "tjuningu" bo juz brak logow przed wgraniem jakiegokolwiek programu (gotowca czy nie) to "proszenie sie o klopoty"

  9. Myślałem o Chipie do Mojej Maryśki 1.9 JTD 8V 110KM, ale po tym filmiku przestanę o tym myśleć. 2001 rok, 285tyś przebiegu potwierdzonego bo od nowości w rodzinie, sprzęgło oryginalne od nowości też. Nic nie dymi nic nie szarpie. Zero błędów. Na niemieckiej autostradzie 170 jedzie i nic nie szarpie, tyle że głośno powyżej 120.

  10. Chek się mu świecił od dłuższego czasu , to kierowca gasił ,odpalił i dalej. A potem płacz bo dziurę wypaliło. To trzeba było od razu reagować a nie jeździć na cheku. I do tego padł jeden wtrysk a nie wszystkie . I to wina tego konkretnego wtrysku a nie tunera. Więc Pan kierowca sam zajeździł auto koniec

  11. słabe wytłumaczenie, to wina wtrysku, gdyby tuner zawalił wypaliło by wszystkie tłoki a nie tylko jeden, Jak padnie ten zamiennik leżący w błocie bez miski to też będzie wina tunera??

  12. Chiptuning niczego zlego nie zrobi dla samochodu. Szczegolnie mapa,ktora podniesie moc o 30km i moment o 50nm. 3 lata temu podnioslem moc ze 120 do 150 w Bravo 2 i zero problemow. Wszystko ok z silnikiem,sprzeglem,dwumasa,skrzynia biegow. Spalanie nizsze,duzo lepsza dynamika i bezpieczne wyprzedzanie. No ale jak sie robi modyfikacje u jakiegos Janusza co za bardzo o tym pojecia nie ma,albo kupuje boxa na allegro to nie ma sie co dziwic,ze cos szlag trafi. A jeszcze na temat cen..1500zl za chiptuning 1.9 Jtd? 🤔 No nie wiem. V-tech Krakow 900,albo tysiac zl np. Firma z wieloletnim doswiadczeniem bierze tyle to nie wiem gdzie by trzeba 1500zl zostawic. Chyba u Pachury,Sportmile,albo w Ecu Performance. Chociaz nie wiem,czy oni sie bawia w takie drobiazgi. A zrobia to samo co V-tech 🙂

  13. Aż się słuchać nie da ile jtd i tdi jezdzi w PL i po swiecie z mocami z 105 i 90 na serii podniesione do 220km a to nie koniec mozliwosci kazdy wie ze do takiej mocy nie starcza seryjne gadzety tj wtryski turbo..ic itp dlatego w tych autkach przychodzi to jak klocki lego trzeba pozbierac zabawki jedyne z czym mozna sie zgodzic to z tym ze trzeba indywidualnie zrobic mape od podstaw nie zadne gotowce.
    Pozdro

Dodaj komentarz

Zadzwoń!