Czy warto wysoko kręcić diesla ? Fakty i mity o przyspieszeniu dieslem.
Czy warto wysoko kręcić diesla ? Fakty i mity o przyspieszeniu dieslem. Kilka słów na temat sprawdźcie czy wszystko wiedzieliście !
Udostępnijcie jak się podobało !
Części do Twojego auta na Allegro:
http://na.allegro.pl/czesci
—————————————–
Wycieraczki:
http://na.allegro.pl/wycieraczki
—————————————–
Światła LED do jazdy dziennej:
http://na.allegro.pl/swiatla_dzienne
Link do Roberta kanału: https://www.youtube.com/watch?v=-vyy3mI1vjo
Chemia której się nie wstydzimy:
—————————————–
http://na.allegro.pl/TEC2000
—————————————-
Patronite To dzięki temu że Wy się dokładacie możemy realizować coraz to śmielsze projekty tak więc masz ochotę wesprzeć rozwój kanału i doceniasz nasz wkład wbijaj na i zostań patronem 🙂
——————————————————————
https://patronite.pl/Milosnicy4kolek
——————————————————————
SKLEP Z GADŻETAMI DLA MIŁOŚNIKÓW
————————————————————————————————
http://luckymotion.com.pl/51-milosnicy-czterech-kolek
————————————————————————————————
INSTAGRAM WBIJAJCIE
———————————————————————————–
https://www.instagram.com/milosnicy4kolek/
————————————————————————————
.—
Wbijajcie na naszego FB
———————————————————————————–
https://www.facebook.com/milosnicy4kolek/
———————————————————————————–
Zajrzyjcie również na nasze Polskie Filtry do samochodów
—————————————–
http://pzlsedziszow.pl/
—————————————–
Oraz nasz dostawca części używanych
————————————
http://panta.gda.pl
———————————————————————————————–
No i oczywiście zaglądajcie na Tune up
——————————————————————————-
https://www.facebook.com/chiptuning.gdansk/?fref=ts
——————————————————————————-
Ściągniete z Youtube Chip tuning, elektronika samochodowa, DPF/FAP OFF to tylko niektóre z usług, które Autochiptuning24 świadczy klientom na terenie Warszawy. Chiptuning, demontaż filtrów cząstek stałych, serwis FAP, prace mechaniczne to usługi, które można wykonać w okolicach Warszawy.
Elektryczne podejście do zwiększania mocy silnika jest znane jako remapowanie ECU BMW. Usługa może być wykonana w naszej lokalizacji lub bezpośrednio w siedzibie klienta, gdziekolwiek się znajduje. Gwarancja!
Chiptuning to usługa, w której mechanik elektronicznie zwiększa moc wyjściową silnika samochodowego, modyfikując ustawienia w jednostce sterującej silnika samochodu. Ta usługa jest również znana jako „dostrajanie”. Chip tuning, czyszczenie DPF, modyfikacja osiągów silników diesla, poprawa osiągów ciężarówek i ciągników za pomocą dodatków mocy: robimy to wszystko i robimy to lepiej niż ktokolwiek inny w Warszawie.
Chip tuning w pojazdach samochodowych. Obecnie istnieje ponad 35 000 różnych kombinacji silników, które mogą być obsługiwane przez V-Tuning. Dowolny typ, prywatny, van, ciężarówka lub pojazd rolniczy to kategorie, według których można sortować. Zwiększenie osiągów pojazdu poprzez „chip tuning” polega na wprowadzeniu modyfikacji oprogramowania jednostki sterującej silnika (ECU). Tuning to problem, który musi rozwiązać każdy producent OEM.
Chiptuning silników wysokoprężnych i benzynowych, w tym samochodów ciężarowych, to nasza specjalność; proces ten zwiększa moc, jednocześnie zmniejszając całkowite zużycie paliwa przez silnik. Proces modyfikacji częstotliwości pracy chipa Serwis i naprawy BMW Minis obejmujące układy DPF, EGR, AdBlue. Samochody wymagają regularnych przeglądów i napraw. Istnieje możliwość tuningu chipa samochodu w Warszawie, a także naprawy hamulców, rozkręcania silnika czy regulacji elementów mechanicznych samochodu. Chipy do tuningu dostępne dla każdej marki i modelu.
Fachowo wykonałem usługi tuningowe realizowane zdalnie. Prześlij nam oprogramowanie rip car przez e-mail. Wprowadzimy w nim pewne poprawki, aby działał płynniej. Słowo „hiptuning” odnosi się do szczególnego podejścia do procesu tuningu silnika. Niezbędne jest dokonanie modyfikacji w oprogramowaniu elektronicznej jednostki sterującej (ECU) w celu uzyskania pożądanego efektu na osiągi silnika.
Czy możesz mi wyjaśnić, czym jest chiptuning? Zmiany w układzie napędowym BMW? Co do cholery jest nie tak z twoim samochodem, mówiąc wprost? Jednym słowem, chip tuning Twojego BMW to prosta metoda, która pomoże Ci wydobyć dodatkową moc z silnika Twojego pojazdu.
Zadam głupie pytanie ale ciągle mnie ono nurtuje. Mam diesla i pewnego dnia jadąc z kumplami na imprezę, kilka razy podkręciłem go do czerwonej "kreski". Auto było rozgrzane więc nie mam strachu, że katawałem go na zimnym. Czy takie kilkukrotne zakręcenie go na 3 czy też 4 biegu do czerwonej kreski może mieć wpływ na branie oleju silnikowego?
Nie zgadzam się z wami. Od lat kręcę diesle do odciny i dzięki temu nie wypadam z boostu. Nie zepsułem w ten sposób żadnego . Najlepiej widać to w trasie.
Łapka w górę. Ale czas na odpowiedź na dodatkowe pytania nie macie??? Mam clio1.5dci zmieniam biegi średnio na 2300 czy mam bardziej go dusić???? Czy chodzi w tym filmie aby o efektywne wymijanie innego samochodu.???
To mam pytanie, kupiłem mercedesa vaneo 1.9 TDI, przy jakich obrotach zmieniać bieg? Jedynkę ciągnąć na 3000 i dopiero, po wbiciu 2 biegu też do 3000 ciągnąć i dopiero 3 bieg? Bo na 3 spokojnie jedzie 50km/h z obrotami 1500/1600
Ja mam pegoueta 207 1.4 diesel i żeby w miare go nie zamulać,kręce go do 2,5/3tyś obrotów:)
W bmw f30 318d przy jakich obrotach najlepiej zmieniać biegi?
Witam posiadam opla vectre c 1.9cdti 150km bez dpf i egr zrobiony chip tuning na 190 km 400nm. Auto przy mocnym wciśnięciu gazu dymi na czarno czy to normalne? Dziękuję i pozdrawiam.
jechać ze swoim na hamownie, obczaić i się stosować i będzie gitarka 🙂 dzieki pozdro
Czystym tlenem?
A druga sprawa – to pajacowanie w czymś pomaga?
Szczerze…….
Irytujące
Czy ktoś mi wytłumaczy jak w praktyce wykorzystywać te charakterystyki, czyli kiedy zmienić bieg, kiedy największa moc przy najmniejszym spalaniu i poniżej ilu nie chodzić obrotów by nie przeciążyć silnika i koła dwu masowego.
Nie do końca może mniejsza moc jest wyżej ale nikt nie mowi o przełożeniu w skrzyni, na kolejnym biegu silnik ma ciężej.
Ja widzę jak jest u mnie w e60.
Tryb na "D" w automacie kręci do 4 tys
tryb na "DS" w automacie kreci do 4,5tys.
Na DS poprzez wkrecanie wyzej moge dłużej jechać na "mniejszym oporze dla silnika".
Takie ja odnosze wrażenie.
1:38 o kurde pan wypelnia cylindry silnika czystym tlenem? to zamiast nitro ?
Boże jaki mlody Rob ert hahhaha
Mój fordzik nigdy nie widział i nie zobaczy czerwonego Pola czyba że V-max na 5
A ja miałem diesla ,a teraz mam benzynę z takim samym maks.momentem i benzyna wymiata!!!
Diesel suks!!!
Koniec
Do 4 tys to max 🤣🤣🤣
Turbina ze zmienną geometrią… Pożal się Boże na takich znawców
Moc to wynik działania matematycznego. Do szkoły z powrotem polecam się udać.
Gowo i wodorosty
Nie daje dieslowi do końca tylko 4200 obrotów ha ha ha
1.6 TDCi 90km i kręcę max do 3tys bo wyżej mam wrażenie, że z ramy wyskoczy 😁
aby szybko przyspieszać trzeba mieć jak najwięcej Nm na kołach, więc trzeba wbijać wyższy bieg przy takich obrotach gdzie iloczyn momentu na silniku i przełożenia w skrzyni daje największy moment na kołach 😉
Na Ile maksymalnie można podnieść golfa IV 1.9 tdi seryjnie 90km……chciał bym nie zepsuć silnika i skrzyni biegów….
Teraz wszyscy będą widzieć przewagę bmw nad innymi markami
jakoś od niechcenia temat pociagniety
jedna zecz… moment na kole jest wienkszy na 1 biegu pzy 200 Nm niz na 2 biegu pzy 300 Nm
1:41 Czystym tlenem? 😀 skąd ona ten czysty tlen zaciągnie xd
TwinPowerturbo 3literki 381 koni 😍
Żeby wiedzieć kiedy zmienić bieg trzeba policzyć moment obrotowy na kołach. Pomimo mniejszego momentu na silniku na kołach wciąż może być wiekszy moment niż na kolejnym biegu. Zrób wykres momentu obroty na jednej osi na drugiej moment na kołach i tyle.
Lysy zjedz snickersa bo strasznie gwiazdorzysz
Dlaczego o przełożeniu mocy z silnika na asfalt nie powiedziałeś, ludzi inaczej by patrzyli na obroty, w jakim zakresie obrotów ich auto najlepiej przyśpiesza?
Kręć kręć dopuki turbina nie jebnie i silnik się nie rozbiega 😎
Masz może wykres fabryczny 1.9 tdi arl?
brawo chlopaki
Najlepiej kupić auto z automatyczną skrzynią biegów …!!! ha ha…
Jak dla mnie to bieg trzeba zmienić jak moc nam się już łamie w dół , ale dopiero w momencie gdy na kolejnym biegu silnik zaoferuje tą samą moc. Tak było by idealnie. Tyle że w tym modelu moment zmiany jest inny dla każdego biegu. Im wyższy tym nieco szybciej.
Brakuje vlogow o busach !!! 🙂
Życie jest za krótkie, żeby jeździć dieslem 😆😂😎😄
ten koleś myśli że wszystko wie, fajnie że ma wiedzę, ale nie musi być taki pyszny
volvo s40 2.0 diesel krece max 2,700 jaki to sens go katowac.
Ok, ale co polecacie dla diesla z dpfem, który ciągle jeździ po mieście? Od czasu do czasu trzeba pojechać na autostradę i powypalać cholerę 😀
Mam pytanie mam forda 2015r 1.5 diesel 120km jak prawidłowo zbieniać biegi ciagnąć go do 3000obrotu przy zmianie czy 2000 obrotu?
A.moze w końcu coś z japonczykami typu TOYOTA COROLLA VERSO, i inne typy. Pozdrawiam
Ciekawi mnie jak kręcić 1.6HDi. Ja zawsze zmieniam biegi przy 2400-2800 ,a przy tyraniu 3500-4000 dalej zauważyłem że dużo to nie daje.
Mało merytoryki. Mam wrażenie, że to rozmowa dwóch januszy pod wiejskim sklepem. Szkoda, bo temat ciekawy.
Mówicie turbo biturbo TRI turbo dobra okej a gdzie twin scroll ? Pozatym parę razy przyjedziesz się dieslem to wiesz kiedy masz zmienic bieg i tyle. Jak ktoś nie umie jeździć niech nie jeździ w ten sposób a jak jeździ to zostawicie go w spokoju w końcu gówna się nie tyka …
Kto ja sie pytam słyszal zeby diesla piłowac na kazdym biegu do max poto zeby zmienic bieg na wyzszy ?????? kto slyszał ???
i pytanie numer 2 kto jesli usłyszał to na imprezie u szwagra na brovarku ….uwierzył i tak robił ????
po tytule wniosłem ze film bedzie o tym czy silnik lubi wyższe obroty .. w codziennej eksploatacji. to ciekawy temat w epoce ekodrive i dziadkowego jezdzenia.
Ja mam biturbo. Ja mogę kręcić 😉
Wszelkie dywagacje o przebiegu mocy i momentu bez uwzględnienia przełożeń skrzyni jest BEZ SENSU.